Fraud Blocker

חברת הסעות במרכז

רון גל – חברת הסעות במרכז

מרכז הארץ הוא האיזור בו מתגוררת רוב האוכלוסיה במדינת ישראל, ובה מרוכזת עיקר התעשייה של המדינה. חברת רון גל, חברת הסעות במרכז הארץ המציעה פריסה ארצית, מתמחה מזה למעלה מ 20 שנה בשירותי הסעות המותאמים לצרכי לקוחותיה. ייחודה של החברה טמון באיזון בין היותה חברה משפחתית המתגאה בשירות אישי ואדיב, לבין היותה חברה מוכרת, בעלת ניהול יעיל של מערך תפעולי מתקדם, הכולל מגוון רחב של כלי רכב חדישים, המאפשרים גמישות מירבית, מחירים אטרקטיביים, עמידה בזמנים, ומענה המותאם לצרכי כל לקוח.

שירותי הסעות

החברה מציעה שירותי הסעות מגוונים המותאמים לקהל יעד נרחב: חברות עסקיות, מגזר ציבורי, הסעות אוטובוסים לתלמידים וגני ילדים, הסעות מיניבוסים, הסעות לטיולים ואירועים, הסעות למגזר הדתי\ חרדי, והסעות לאנשים בעלי מוגבלויות.

    • במגזר העיסקי והציבורי, חברת רון גל מתמחה בשירותי הסעות לעובדים, במרכז הארץ ובפריסה ארצית. שירות זה הינו יעיל וחסכוני לחברות, ומעניק חוויה נעימה לעובדים. עם לקוחות החברה המרוצים נמנות החברות המובילות במשק, כגון נטפים, הארגז, ועיריות. החברה מספקת שירותי הסעות לועדי עובדים, ימי כיף ושירותי VIP הכוללים הסעות מיוחדות וליווי צמוד לאנשי עסקים. בין לקוחותיה הממשלתיים נמנות עירית ראש העין, מועצה מקומית פרדסיה ועוד.

 

    • חברת ההסעות רון גל מציעה שירות הסעות עבור תלמידים וגני ילדים בפריסה ארצית.

 

    • החברה מעניקה שירותי הסעות המיועדים לבעלי מוגבלויות, ברכבים המותאמים לכך ומצויידים בהתאם, ובהתאם לחוקי הנגישות בישראל.

 

  • החברה מציעה שירותי הסעות המותאמים למגזר הדתי והחרדי, המותאמים לרגישות ודרישות מגזר זה, כולל שירותי הסעות מופרדים והתחשבות בזמני מועדי וחגי ישראל, שבתות וערבי חג.

 

צי הרכבים

צי הרכבים של רון גל הינו חדיש, וכל כלי הרכב מפוארים ובסטנדרטים גבוהים. שירותי ההסעות של החברה כוללים רכבים חדישים, משנת יצור 2010 ואילך, בעלי מגוון מקומות: החל מרכבים קטנים לקבוצות קטנות וכלה באוטובוסים בעלי חמישים ושניים מושבים ומעלה, המאובזרים לנוחותם המירבית של הנוסעים: כל האוטובוסים כוללים טלויזיה, די.וי.די, מקרר, מערכת שמע, אינטרנט אלחוטי (WIFI), ומזגן.

בטיחות הנוסעים

החברה שמה דגש מירבי על נושא הבטיחות בשירותי הסעות במרכז ובכל הארץ: כל אוטובוס עומד בתקנים, מאושר על ידי משרד התחבורה, ומצוייד באביזרי בטיחות כגון חגורת בטיחות ומערכת למניעת שיכחת נוסעים icare של חברת "איתוראן". בחברה קצין בטיחות האחראי על בטיחות צי הרכבים וכל נהגי החברה פועלים להובלת הנוסעים למחוזותיהם בבטיחות מירבית. החברה מקפידה על רשיונות תקפים לכלל ציבור נהגיה, כולל הסמכות מיוחדות כגון רישיון נהיגה מסוג D1 או D2 המעניק אישור להסעת נוסעים מתחת לגיל 18. כמו כן, בכל צי הרכבים יש התאמה בין מספר המושבים למספר הנוסעים המורשים, כך שלכל נוסע חגורת בטיחות.

רכבים בשירות הסביבה

חברת רון גל הציבה לעצמה משימה – להירתם למאבק למען הסביבה. זו הסיבה בגינה האוטובוסים של החברה הם ה"ירוקים" ביותר שאפשר למצוא. הם עומדים בתקנים המחמירים ביותר של זיהום אוויר, בדגש על תקן "יורו 6" שקבע האיחוד האירופי. כלי הרכב נבדקים באופן קבוע על מנת להבטיח כי דרגות זיהום האוויר תישארנה נמוכות כל העת. בנוסף, החברה משתמשת בתוסף דלק מסוג "אוריאה", המפחית את תחמוצת החנקן אשר פולטים המנועים. מסלולי הנסיעה מתוכננים אף הם בצורה יעילה וחסכונית ככל האפשר.

אודותינו

חברת ההסעות הוקמה בשנת 1989 על ידי רונן חירק, המכהן כמנכ"לה. "במשך 23 שנותיי בחברת רון גל תמיד דאגתי לשים את לקוחותינו בעדיפות עליונה, תוך מתן דגש על שירות מקצועי ואדיב ועל בטיחות ונוחות הנוסעים." קרן גרוס, מנהלת משאבי אנוש בחברת הארגז: " מחודש אוגוסט 2012 אנו נהנים משירותיה של חברת ההיסעים רון גל לתורך הסעת עובדים על בסיס יומי. חברת רון גל סייעה לנו בהסעת עובדים גם בעת העתקת המפעל ותמכה בכל נושא העברת העובדים. ראוי לציין שהשירות תמיד ברמה הגבוהה ביותר- זמינות 24 שעות ביממה ותגובה מידית בכל נושא. אנו שבעי רצון מהעבודה עימם."

חברת הסעות במרכז

  מאת:  




Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק