Fraud Blocker

הסעות עובדים בדרום: למה בעלי עסקים צריכים לספק שירותי הסעות?

הסעות עובדים בדרום: למה בעלי עסקים צריכים לספק שירותי הסעות?

30.08.21

בעלי עסקים ומנהלים שמציעים לעובדיהם שירותי הסעות בדרום, מאפשרים להם להגיע למקום העבודה בנוחות, גם אם הם מתגוררים רחוק. שירות הסעות זמין בהתקשרות עם חברת הסעות ושכירת אוטובוסים או מיניבוסים שמופעלים על ידי נהגים מקצועיים וותיקים שמסיעים את העובדים למקום עבודתם ובחזרה לביתם.

חברת רון גל מפעילה שירות הסעות מכל הסוגים כבר למעלה משלושים שנים, ומתוך מגוון השירותים המוצעים על ידי החברה, שירות הסעות עובדים בדרום הוא השירות הפופולרי הנדרש במיוחד על ידי בעלי עסקים וארגונים שמנהלים עסקים בערי הדרום ומתקשים למצוא עובדים איכותיים רק בשל מגבלת המרחק.

אז אם החברה שלכם מעסיקה עובדים רבים מאזורים מרוחקים מערי הדרום, כדאי שתפנו עוד היום לנציגי השירות שלנו, כדי שנתאם שירות הסעות עובדים שמתאים לצרכים שלכם, לשיפור תנאי ההעסקה של העובדים שלכם, להגברת התפקוד בעסק, ותרומה לצמיחתו התקינה עם עובדים שרמת שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה גבוהה.

היתרונות החשובים של שירותי הסעות עובדים בדרום

מטרת שירותי הסעות עובדים בדרום היא לאפשר התנהלות חלקה ויעילה של העסק, ונציגי שירות הלקוחות והנהגים המיומנים של חברת רון גל, מאפשרים לבעלי עסקים לקבל את שירות ההסעות בהתאמה ללוחות הזמנים של הארגון, עם אפשרות לשינויים בזמני האיסוף וההורדה של העובדים, ושינוי והיעדים.

רכבי החברה בטוחים ומפוקחים, ואנחנו מעסיקים רק נהגים מורשים, ותיקים ומקצועיים שבקיאים בנהיגה בכל אזור בארץ. השירות מגיע עם כמה יתרונות חשובים שכוללים:

יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים

כשהנהלת ארגון מציעה לעובדים שלה פתרונות מותאמים אישית של שירותי הסעות בדרום, כחלק מתנאי ההעסקה שלהם, העובדים אינם סובלים מבעיות בריאות שקשורות ללחצים פיזיים ונפשיים, כמו לחץ דם גבוה, חרדות, כולסטרול גבוה ודיכאון.

בעיות אלו אופייניות לאנשים שצריכים לנהוג מדי יום ברביהם הפרטיים בתנועה עמוסה, למרחקים ארוכים, או גרוע מכך, כשהם צריכים להסתמך על התחבורה הציבורית, שלא תמיד מספקת פתרונות הולמים.

כל חברה שמציעה שירותי הסעות עובדים יוצרת לעצמה מוניטין מצוין

שיפור תנאי ההעסקה עם הסעות אוטובוסים בדרום מציג בעלי עסקים כמנהלים שחושבים קדימה ואכפת להם מרווחת עובדיהם.

השירות מאפשר תמיכה באיזון בין העבודה לחיים, ויוצר לבעלי הארגון מוניטין מצוין שמאפשר תהליכים קלים יותר של גיוס עובדים חדשים ושימור צוות עובדים קיים.

תרומה ירוקה לאיכות הסביבה

עם הגברת סיכוני זיהום האוויר, נסיעה משותפת של עובדים למקום העבודה היא שיטה יעילה לרסן את הסכנות בחשיפה לגזי פחמן.

שכירת שירותי הסעות עובדים בדרום, מאפשרת לבעלי עסקים ולמנהלים לתרום לשיפור איכות הסביבה באמצעות הפחתת הפחמן והגז שנפלטים מרכבים פרטיים.

העובדים מאושרים

שירות הסעות עובדים בדרום תורם באופן משמעותי לרווחה הנפשית של העובדים, ומאפשר להם להתחבר וליצור קשרים חברתיים במהלך הנסיעה, או להעמיק קשרים קיימים.

יצירת קשרי חברות וקיום אינטראקציה חברתית מסייעים לאנשים להרגיש יותר מחוברים למקום העבודה שלהם, מה שתורם לתפוקת העבודה שלהם כצוות.

כשהעובדים מאושרים, גם התפוקה שלהם מוגברת

בהיעדר פתרונות תחבורה שמסופקים לעובדים על ידי הנהלת החברה, העובדים נאלצים להשתמש בתחבורה הציבורית או ברכביהם הפרטיים. כשהם מגיעים למשרד, הם כבר עייפים וצריכים להתרענן מהדרך הארוכה, או שהם מאחרים, כך שזמן רב הולך לאיבוד כבר בתחילת היום.

ניתן להפחית את הזמן הזה ולנתב אותו לתפוקה מוגברת, כשהעובדים נחים במהלך הנסיעה ברכב הסעות עובדים בדרום ויכול גם להתכונן ליום העבודה שמחכה לו.

כשיש לכם עובדים מאושרים שמתפקדים היטב, הם נוטים להישאר במקום העבודה

מנהלים שמחפשים עובדים איכותיים ומקצועיים, עם ניסיון עשיר וכשירות גבוהה לתפקידי מפתח בחברה, מתקשים לגייס עובדים שיסכימו להגיע למקומות עבודה בדרום, במיוחד אם הם גרים במקומות מרוחקים. שירות הסעות עובדים פותר את בעיות הגיוס ומאפשר גם לשמר את העובדים במקום עבודה שדואג לרווחתם.

כשהעובדים נשארים אצלכם במשך שנים, אתם יוצרים מוניטין עסקי מצוין

השילוב של שימור עובדים ושיפור התפוקה במקום העבודה משפיע באופן חיובי ישיר את תדמית החברה ועל הרווחים, כי עובדים מאושרים נוטים להיות פרודוקטיביים יותר, לספק איכות עבודה טובה יותר, ולא להחליף מקומות עבודה בתדירות גבוהה. כל היתרונות האלו תורמים באופן משמעותי לרווחיות הארגון והמוניטין המצוין שלו.

פתרונות נוחים לעובדים במשמרות לילה

עובדים במשמרות לילה צריכים במיוחד שירותי הסעות בדרום, שיאפשרו להם להגיע למקום העבודה גם בשעות בהן התחבורה הציבורית אינה פועלת, וכדי למנוע מהם את הצורך לנהוג למרחקים לאחר שעות עבודה מאומצות.

במהלך הנסיעה לעבודה וממנה הם יכולים לאגור כוחות, לנמנם, להתחיל את המשמרת שלהם בכוחות מחודשים, ולא להגיע לביתם מותשים.

בטיחות העובדים

מערכת מאובטחת ואמינה של שירותי הסעות עובדים בדרום מאפשרת לבעלי עסקים ומנהלים לוודא שהעובדים מגיעים למקום העבודה וחזרה לביתם בשלום.

יתרון הבטיחות רלוונטי במיוחד לעסקים שממוקמים בדרום, שמעסיקים עובדים שגרים במקומות מרוחקים.

למה לבחור דווקא ברון גל?

כחברה, אנו יודעים כמה חשוב לדאוג לעובדים וכמה תהליך גיוס עובדים איכותיים שמגיעים מרחוק, יכול להיות מורכב. חשוב שתציעו אפשרויות תחבורה בטוחות ואמינות מחברה שאתם יכולים לסמוך על נציגי השירות והנהגים שלה. אז הנה רק כמה סיבות חשובות שיסבירו לכם למה תמיד תוכלו לסמוך עלינו עם שירותי הסעות עובדים בדרום:

  •         החברה הוקמה בשנת 1989 ולא החליפה בעלים מאז.
  •         רכבי החברה חדשים, מאובטחים ותקינים, עם פיקוח קבוע של קצין בטיחות.
  •         שירות לקוחות שאין שני לו.
  •         שיפור מתמיד של צוות שירות הלקוחות והנהגים, עם הכשרות קבועות.
  •         יש לנו מוניטין של חברת הסעות מובילה.

תוכלו לסמוך עלינו בכל הנוגע למערכות ניהול הסעות עובדים בדרום, כי יש לנו הרבה מה להציע מבחינת תוכניות הסעות בהתאמה אישית לצרכי הארגון שלכם. אנחנו נהפוך את חוויית ההסעות הארגוניות שלכם לנוחה, יעילה, משתלמת ומהנה.

הסעות עובדים בדרום: שאלות ותשובות

מה זה הסעות עובדים?

הסעות עובדים הוא תהליך מורכב שכרוך בתכנון מקיף כדי לספק פתרונות תחבורה הולמים לצרכי האיסוף וההורדה של עובדים, בהתאם ללוחות זמנים שנקבעים מראש, עם אפשרות לשינוי לוחות הזמנים ונקודות האיסוף, על מנת להפחית את הזמן שלוקח לעובדים להגיע למקום העבודה ולחזור ממנו לביתם.

איך משפיע שירות הסעות עובדים בדרום על התעסוקה?

לאנשים רבים שאין להם פתרונות תחבורה הולמים כדי להגיע למקומות עבודה טובים בדרום, שירות הסעות עובדים בדרום מציע אפשרויות תעסוקה נרחבות במקומות עבודה מבוקשים.
ככל שהתעשייה עוברת לאזורי הדרום, יותר עובדים תלויים בפתרונות תחבורה שיאפשרו להם גישה נוחה למקומות העבודה, כך שהם יכולים להשתלב בארגונים מובילים, מה שמוביל להפחתה משמעותית בשיעורי האבטלה.

האם מעסיקים צריכים לספק שירותי הסעות עובדים?

אין דרישה חוקית פרטנית שקובעת שמעסיקים חייבים לספק שירותי הסעות לעובדים, אבל בעלי עסקים ומנהלים שמפסידים כוח אדם איכותי, או שנאלצים לעצור את העבודה רק בגלל שאין להם עובדים כשירים, מבינים שפתרונות הסעות עובדים הוא שירות שפותר להם בעיות שימור וגיוס עובדים.
השירות נדרש במיוחד לעובדים שמגיעים מרחוק ושמועסקים במשמרות לילה או סופי שבוע, כשהתחבורה הציבורית אינה פועלת או כשאין פתרונות הולמים של תחבורה ציבורית שמגיעה למקום העבודה.

האם שירות הסעות עובדים בדרום מתאים רק לחברות גדולות?

לא. שירות הסעות עובדים בדרום או בכל מקום אחר בארץ מותאם לצמיחה בתעשייה. בהתאם לכל קנה מידה, השירות מוביל להצלחת העסק או הארגון, במצב שבו יש רק מנצחים.
השירות מעניק לבית העסק מבנה של ארגון שדואג לרווחת עובדיו, וכשהעובדים אינם מתחלפים בתדירות גבוהה ומרוצים ממקום עבודתם, הם נוטים לתפקד טוב יותר, מה שגורם להתרחבות עסקים קטנים ובינוניים.
שירות הסעות עובדים הפך לעמוד השדרה של ארגונים רבים בשנים האחרונות, ויותר ויותר בעלי עסקים ברחבי הארץ שוכרים שירותי חברת הסעות עובדים ומנהלים בהתאמה אישית לצרכיהם.

 

הסעות עובדים באזורים נוספים: הסעות עובדים בקלנסווההסעות עובדים בטירה | הסעות עובדים בתת חפר

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק