Fraud Blocker

הסעות עובדים בקלנסווה

הסעות עובדים בקלנסווה

05.12.22

תושבי העיר קלנסווה עובדים במקומות עבודה רבים בנתניה, חדרה, במושבים ובאזורי תעשייה באזור זה. לאור עומסי התנועה שהתגברו מאד בחודשים האחרונים, עסקים רבים מעדיפים לתאם הסעות עובדים בקלנסווה כדי להקל על המצוקה של העובדים. ההנהלה רואה עד כמה העובדים מתוסכלים לאור הזמן הרב שהם נמצאים ברכבים בבוקר במקום להגיע תוך פרק זמן קצר לעבודה. מעבר לכך דבר זה מעיב גם על מצב הרוח וגם על החיוניות שלהם.

לאור כל זאת החברה בודקת חלופות של הסעות אשר יסיעו את העובדים מביתם אל העבודה בכל יום באופן קבוע.

הסעות עובדים בקלנסווה

הדרך המיטבית שתעניק לעובדים שקט נפשי והם יהיו מוכנים ליום חדש עם המון אנרגיה היא הסעות עובדים בקלנסווה. אפשר לראות לאחרונה בדרכים הרבה מאד אוטובוסים ומיניבוסים של חברת ההסעות שמבצעים לפחות פעמיים ביום את ההסעות הלוך וחזור לרווחתם של העובדים.

בדיקה של סידור העבודה החדש

המומחים של חברת ההסעות בודקים אילו קווי הסעות יש לתאם עבור עובדי החברה וזאת על פי מקום המגורים של כל אחד מהם. מדובר בעיר גדולה וכל אחד מהעובדים גר ברחוב ובשכונה אחרת. לכן אחד מנציגי ההנהלה מרכז את כל המידע ובהתאם לכך אפשר לראות כמה עובדים אמורים לעלות על ההסעות בכל שכונה.

בהתאם לכך קל הרבה יותר לקבוע מהם קווי ההסעות הנחוצים ומהו כלי התחבורה המותאם לכל קו. יש שכונות שבהן יעבור קו אוטובוס כיוון שכמות העובדים היא סביב 60-50 ואילו בשכונות אחרות ההסעה תתבצע במיניבוסים קטנים יותר שמכילים כ – 20 מקומות ישיבה.

לקראת תחילת ההסעות, העובדים יקבלו מידע מדויק לגבי נקודת המפגש שבה הם יחכו בכל בוקר להסעות עובדים בקלנסווה ומהי השעה שבה עליהם להמתין. קיימת חשיבות רבה שכל אחד מהעובדים יהיה אחראי ויגיע במועד להסעה כדי ששאר העובדים לא יצטרכו להמתין לו, או לחלופין שלא יוצר מצב שהוא מפספס את ההסעה ויהיה עליו לנהוג בפקקים כדי להגיע לנתניה, חדרה או לכל מקום אחר.

בסבב ההסעות אחר הצהרים העובדים ירדו בתחנת ההסעה הסמוכה למקום מגוריהם, במקומות ציבוריים קרובים, או בתחנות האוטובוס המפוזרות בכל שכונה.

תיאומים לגבי ההסעות

באחריותה של הנהלת החברה לדווח לחברת ההסעות על כל שינוי צפוי הקשור בהגעת העובדים להסעות בכל יום, אם יש עובדים שהפסיקו את עבודתם ולכן לא יגיעו יותר ואם יש עובדים חדשים שמתווספים לקו ההסעות. מדובר בנתונים חשובים ביותר כדי שלכל העובדים יהיה מקום ישיבה בהסעה. במידת הצורך כאשר עוברים את כמות המושבים הקיימת אפילו במושב אחד, הסעות עובדים בקלנסווה יבוצעו במיניבוס גדול יותר או באוטובוס מרווח.

נהגים מיומנים בכל דרך

הסעות עובדים בקלנסווה מתבצעות רק על ידי נהגים מנוסים שמכירים היטב הן את הדרכים והן את חוקי התנועה והם עושים כל שניתן כדי להסיע את העובדים כיאות, כך שיגיעו בשלום בבוקר למקום העבודה שלהם ובצהרים לבני המשפחות שלהם.

הטבה לעובדים – הסעה יום יומית

העובדה שיש בכל יום הסעות עובדים בקלנסווה יוצרת מהפך בהרגלים היום יומיים של העובדים. במקום לנסוע פרקי זמן ארוכים ברכב הפרטי לאור הפקקים הרבים באזור המרכז, הם נוסעים בנתיבי התחבורה הציבוריים ולכן זמן הנסיעה הוא קצר באופן משמעותי. הם לא מסתכלים מה קורה בדרך כי הם סומכים על הנהגים שיבצעו את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

חיסכון כספי לכל משפחה

כאשר העובד אינו נוסע ברכב הפרטי שלו בכל יום לעבודה, הוא אינו צריך למלא דלק שהעלות שלו היא מאד גבוהה כעת, כמות התקלות ברכב פוחתת כי אין נסיעות מרובות ולכן הבלאי והשחיקה אינם ברמה שהיו בעבר. מעבר לכך יש משפחות שבזכות ההסעות מוכרות את אחד הרכבים המשפחתיים כיוון שאין בו צורך.

לכן כל המהלך של הסעות עובדים בקלנסווה יוצר חיסכון פיננסי משמעותי ביותר לכל משפחה ורמת ההוצאות החודשיות שלה יורדת. לאור יוקר המחיה בישראל זהו צעד שמסייע מאד לכל אחת מהמשפחות.

הסעות מיוחדות לעובדים 24 שעות ביממה

ברוב מקומות העבודה ההסעה היא בבוקר ולאחר מכן ההסעה חזרה היא אחר הצהרים. עם זאת יש מקומות רבים שעובדים 24 שעות ביממה וזאת בהתאם לסוג הפעילות. זה קורה במפעלים, בשדה התעופה, בתי חולים ועוד. נהג הסעות מקבל רשימות מסודרות של העובדים בכל משמרת ובהתאם לכך הוא מבצע הסעות עובדים בקלנסווה מהעיר לכיוון מקום העבודה, זה קורה בבוקר, בצהרים וגם בערב לקראת משמרת לילה.

הנהג מוריד לדוגמה את העובדים בבית החולים ולאחר מכן הוא ממתין בחניון לעובדי המשמרת הקודמת שסיימו את עבודתם והוא מסיע אותם לביתם. זהו יתרון גדול שיש הסעה בדרך חזרה וכך העובדים העייפים אינם צריכים לנהוג חזרה הביתה במיוחד בלילה. ההטבה הזו לעובדים יוצרת נוחות מקסימלית לכל אחד מהעובדים.

תיאום טיולים לעובדים

כשעובדים עם חברת הסעות, מבצעים באמצעותה גם הסעות נוספות על פי הצורך. זה קורה כמה פעמים בשנה כאשר הנהלת החברה מתאמת טיולים או ימי גיבוש לעובדים. כך הנהגים מסיעים בכמה אוטובוסים את כל העובדים למקומות מעניינים והם נהנים מיום כיף שהוא הרחק מהמשרד, מהמפעל או ממחלקות בית החולים.

הטיול מעניק להם זמן חופשי, ללא מחשבה על העבודה ולכן הם נהנים מזמן איכות הן עם העובדים האחרים שלעיתים לא מכירים זה את זה והן עם חברי ההנהלה שמצטרפים לטיול. ההנאה היא מאד גבוהה ולכן הם רק ממתינים לתיאום טיול נוסף בחודשים הקרובים.

הסעות לכנסים

לא אחת מתקיימים כנסים מקצועיים בתל אביב או בערים אחרות, אשר כמה עובדים אמורים לנסוע אליהם. הדרך היעילה ביותר היא לתאם הסעה מהמשרד או מהמפעל אל מיקום הכנס. על פי כמות העובדים מגיע מיניבוס מרווח ומסיע את כל העובדים יחד הלוך וחזור. כך הם נוסעים פרק זמן קצר בנתיבי התחבורה הציבוריים ולא מבזבזים זמן יקר בכבישים.

הסעות לשדה התעופה בן גוריון

כאשר כמה עובדים נוסעים יחד לנסיעת עבודה לחו"ל, מתאמים מראש הסעה על פי המועד המשוער של ההמראה. זוהי שיטה נוחה מאד אשר מייתרת את הצורך של כל אחד מהעובדים לנסוע ברכב הפרטי שלו ולהחנות את הרכב בחנייה שהעלות שלה היא יקרה וכך בימים האלה לא יוכלו להשתמש ברכב, או לחלופין לבקש מחבר או מקרוב משפחה שיסיע אותו לטרמינל.

הנהג ממתין לעובדים גם כשהם חוזרים מהטיסה מעבר לים ומסיעה איש איש לביתו.

 שאלות ותשובות

מהן העלויות של קווי הסעות?

יש לכך כמה פרמטרים כמו מרחק הנסיעה, כמות הקווים, אוטובוסים או מיניבוסים ועוד.
השאר כאן את פרטיך ואחד הנציגים שלנו ישוחח אתך ויעביר הצעת מחיר מפורטת.

האם אתם מבצעים גם הסעות מיוחדות?

אנחנו מעניקים לכל חברה את מלוא המעטפת שהיא זקוקה לה. הסעות לעובדים, הסעות לטיולים, לשדה התעופה ולכל צורך אחר. כל הסעה מתומחרת על פי הנתונים שלה.

אנחנו מתכננים אירוע עסקי גדול בשעות הערב ולשם כך נרצה לתאם הסעות עובדים בקלנסווה. כמה זמן מראש יש לתאם זאת?

יש לנו צי רכבים גדול אך למרות זאת יש לנו צורך בהתארגנות ועלינו לוודא שיש מספיק אוטובוסים על פי כמות העובדים הצפויים להגיע. לכן עדיף לתאם זאת מוקדם ככל האפשר.

האם יש לכם קצין בטיחות בחברה?

על פי החוק יש לנו קצין בטיחות בחברה אשר אחראי על תקינותם של כל האוטובוסים והמיניבוסים. רק לאחר אישור שלו הם יוצאים לדרך.

אם אתם מבינים שהסעה לעובדים היא צורך אקוטי, בשביל זה אנחנו כאן. השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לקדם את התהליך.

שירותי הסעות נוספים למגוון מקומות בארץ:

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק