Fraud Blocker

רכבי הסעות להשכרה

רכבי הסעות להשכרה

10.08.16

חברת ההסעות רון גל הוקמה לפני למעלה מ- 20 שנה, החברה מספקת מענה מקצועי ואיכותי לכל סוגי ההסעות. לחברה צי רכבי הסעות גדול וחדיש הכולל בין השאר אוטובוסים מפוארים עם 52 מושבים נוחים ומרווחים, מיניבוסים חדישים המתאימים להסעת עד 20 נוסעים, רכבי הסעות זעירים ורכבים ייעודיים להסעת נכים ובעלי מוגבלויות. אם אתם מחפשים רכב הסעות חדיש, מרווח ומפנק כדאי לכם להזמין שרותי הסעות מחברת רון גל.

שרות הסעות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח

רון גל היא חברת הסעות ותיקה ובעלת מוניטין מעולה בענף, לחברה לקוחות מכל הארץ ומכל המגזרים. בין לקוחות החברה ניתן למצוא רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, מוסדות חינוך מובילים, חברות גדולות מהמגזר הפרטי והציבורי, חברות תיירות, חברות המייצגות אמנים ומפיקות אירועים וכמובן גם לקוחות פרטים.

צוות חברת רון גל מסייע לכל לקוח לקבל החלטה נכונה על סוג ודגם רכב הסעות להשכרה, השירות כולל נהג מקצועי ומיומן בעל תודעת שירות גבוהה. חשוב לציין כי השכרת רכב הסעות נועדה לספק מענה לצרכים רבים ומגוונים, בין היתר:

 

צי גדול של רכבי הסעות חדישים ובטיחותיים

על מנת לספק מענה מושלם ואיכותי לצרכי ההסעה של הלקוח, החברה מחזיקה בצי רכבים גדול ומגוון. כל רכבי ההסעות של רון גל ממוזגים ומצוידים באבזור עשיר ונדיב כמו מערכת שמע איכותית. בדגמים מסוימים יש מקרר, מסךLCD  ואפשרות לאינטרנט אלחוטי.

כדאי לדעת כי רון גל משדרגת את צי הרכבים ללא הפסקה, על מנת להציע ללקוחותיה הסעות ברכבים חדישים ונוחים, עם מערכות בטיחות חדשניות ואיכותיות להבטחת שלומם ובטיחותם של כל הנוסעים, ילדים ומבוגרים כאחד. כמו כן, החברה מעסיקה קצין בטיחות מנוסה המקפיד על תחזוקה נכונה ובזמן של כלל הרכבים, ותפקידו גם להכשיר את הנהגים ולרענן נהלים וחוקים. כל רכב הסעות עובר טיפולים בזמן בהתאם להנחיות היצרן ותחזוקה שוטפת על מנת להבטיח את בטיחות הנסיעה.

לחברת רון גל רכב צי רכבים מגוון הכולל בין השאר את רכבי ההסעות הבאים:

  • אוטובוסים מפוארים עם עד 52 מושבים מרווחים ונוחים.
  • מיניבוסים חדישים עם רמת אבזור נדיבה המיועדים להסעת 14-20 נוסעים.
  • דגמים חדישים של רכבים זעירים להסעות המכילים 10-14 מושבים.
  • רכבי הסעות יוקרתיים (VIP) המיועדים להסעת אח"מים, מפורסמים, אמנים, תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.
  • רכבי הסעות ייעודיים לנכים ולבעלי צרכים מיוחדים.

 

השכרת רכב הסעות מרון גל

בעת בחירת חברת הסעות יש לבדוק האם החברה מחזיקה בכל האישורים והביטוחים הנדרשים, וחשוב לבדוק מהם שרותי ההסעות שהחברה מציעה, איזה רכבים ברשותה וכמובן להשוות מחירים. חברת רון גל חוסכת מכם את הצורך לערוך סקר שוק מאחר והחברה מציעה שרותי הסעות מתקדמים בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוח. לחברה צי רכבים גדול וחדיש, צוות נהגים בעלי ניסיון עשיר ותודעת שרות גבוהה, מערך תפעולי מתקדם וממוחשב וקצין בטיחות במשרה מלאה. בנוסף, החברה מתחייבת לשרות אדיב ולמחירים הוגנים ותחרותיים.

חברת רון גל היא מהחברות המובילות בארץ בתחום ההסעות, החברה משקיעה משאבים עצומים בחידוש צי הרכבים ובשכלול המערך התפעולי על מנת לספק ללקוחותיה חוויית שרות מנצחת ומתקדמת. כל לקוח זוכה למנהל תיק לקוחות אישי, ולרשות הלקוחות מוקד טלפוני מאויש וזמין.

למידע נוסף, להזמנת רכב הסעות ולפרטים נוספים בנושא השכרת רכב הסעות, השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק