Fraud Blocker

הסעות אוטובוסים בצפון – כל מה שצריך לדעת

הסעות אוטובוסים בצפון – כל מה שצריך לדעת

29.05.17

רון גל חברת הסעות - שירותי הסעות בכל הארץ

מחפשים חברת הסעות מקצועית, אמינה ומובילה המציעה שירות הסעות באזור הצפון? זקוקים לשירות הסעת עובדים באופן קבוע או חד פעמי בצפון? חברת ההסעות רון גל נחשבת לחברה המובילה ולאחת הוותיקות בענף, לחברה צי רכבים גדול ומגוון הכולל עשרות אוטובוסים חדישים שגילם פחות משלוש שנים.

אם אתם זקוקים לשירות הסעות אוטובוסים בצפון התקשרו עם חברת רון גל הסעות, ותיהנו גם אתם מפתרונות מתקדמים, משירות בסטנדרטים בינלאומיים וממחירים תחרותיים ואטרקטיביים.

שירותי הסעות בכל אזור הצפון
רון גל הסעות הוקמה בשנת 1989 במטרה לספק מענה מקצועי ואיכותי לצרכי ההסעות של מפעלים, חברות, ארגונים מהמגזר העסקי והציבורי, מוסדות ציבור, חברות תיירות, בתי ספר ועוד. משרדי החברה ממוקמים בראש העין, עם השנים ולאור הצלחתה החברה התרחבה וכיום יש לה שלוחות בכל הארץ, גם בצפון.

כחברה מובילה בתחום ההיסעים מציעה רון גל שירותי הסעות אוטובוסים בצפון, בנוסף החברה מציעה הסעות במיניבוסים, ברכבי הסעות זעירים עם עד 14 מושבים, ברכבי הסעות VIP מפוארים והסעות נכים ובעלי מוגבלויות. שירות הסעות אוטובוסים מספק מענה לצרכים כגון:

  • הסעות תלמידים למוסדות חינוך בצפון הארץ
  • הסעות ילדים לטיולים, אירועים, חוגים וכדומה
  • הסעות תיירים לטיולים בצפון
  • הסעות קבוצות מאורגנות לטיולים ולאירועים בצפון
  • הסעות עובדים למפעלים ולמקומות עבודה בצפון
  • הסעות לאירועים משפחתיים ועסקיים
  • הסעות אנשי עסקים בצפון הארץ
  • הסעות לקברי צדיקים במירון ובאזורים אחרים בצפון
  • הסעות נכים ובעלי צרכים מיוחדים
  • הסעות אמנים ואח"מים (VIP)


הסעות באוטובוסים חדישים ובטיחותיים
החברה משקיעה משאבים עצומים בחידוש רכבי ההסעות ובמתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. כל האוטובוסים של החברה נרכשים ממותגים מוכרים ומובילים בעולם ובהתאמה למאפייני הנוסעים ותקנות התחבורה בישראל. שירות הסעות אוטובוסים בצפון על ידי רון גל מבטיח נסיעה חלקה ונעימה, הגעה בזמן ונסיעה בטוחה.

כל האוטובוסים של החברה מצוידים במיטב המערכות הטכנולוגיות בתחומי בטיחות, נסיעה ונוחות. בין היתר האוטובוסים מצוידים במזגן עוצמתי ויעיל, בתאורת לילה נעימה המאפשרת לנוסעים לנוח ולנמנם, במערכת מולטימדיה חדשנית ומשוכללת הכוללת נגן DVD, מסך טלוויזיה שטוח, רמקולים איכותיים ומיקרופון. כמו כן, ניתן להזמין אוטובוסים עם חיבור אלחוטי חופשי לאינטרנט, יש באוטובוסים של החברה גם מקרר קטן, מושבים מרווחים עם חגורות בטיחות ומערכת למניעת שכחת ילדים ברכב.

מדוע כדאי להזמין שירותי הסעות מרון גל?
לחברה מוניטין רב בענף ההסעות, צוות נהגים מוסמך ובעלי רישיון מתאים גם להסעת ילדים ובעלי צרכים מיוחדים, צי רכבים גדול ומגוון הכולל בן השאר אוטובוסים מפוארים עם 52 מושבים, ומוקד שירות לקוחות זמין מסביב לשעון. החברה מעסיקה קצין בטיחות רכב במשרה מלאה על מנת להבטיח תחזוקה שוטפת ובהתאם להוראות היצרן, תפקידו גם לרענן בקרב הנהגים את נהלי הנסיעה הבטוחה והנכונה.

בנוסף, חברת הסעות רון גל מציעה מערך תפעולי ממוחשב המאפשר ללקוחות ליהנות מיתרונות רבים, לרבות הזמנת אוטובוס ושירותי הסעות נוספים ברגע האחרון. החברה מחויבת לתקנים המחמירים ביותר בתחום ומציעה שירות ברמה גבוהה ומחירים אטרקטיביים ותחרותיים.

צוות הנהגים של החברה מכיר היטב את כל הכבישים בצפון הארץ ובשאר חלקי המדינה, במהלך הנסיעה הנהג מספק מענה מהיר ויעיל לכל בקשה ושאלה. חשוב להדגיש כי רון גל שמה דגש רב על נושא השירות והבטיחות, כל לקוח זוכה למנהל תיק לקוחות המטפל בענייניו באופן אישי וצמוד.

הזמנת אוטובוס להסעות בצפון מחברת רון גל היא הבחירה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם. הצטרפו גם אתם למעגל הלקוחות ההולך ומתרחב מדי יום ותיהנו משירות מצוין ומנסיעה בטוחה ומהנה.

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק