Fraud Blocker

מיניבוסים חדשים למכירה

מיניבוסים חדשים למכירה

10.08.16

חברת רון גל מספקת מענה מקצועי מקיף לכל שירותי ההסעות, בהתאמה מלאה לצרכי ומאפייני הלקוח. החברה משדרגת את צי הרכבים שלה בתכיפות גבוהה, על מנת לספק ללקוחותיה הרבים רכבי היסעים חדישים ובטיחותיים, ושירות ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, חברת רון גל מציעה מיניבוסים למכירה, חדשים ויד שנייה, במחיר אטרקטיבי, ובמגוון אפשרויות תשלום ופתרונות אשראי ומימון.

החברה מציעה מגוון מיניבוסים ישנים למכירה משנתון מתקדם, כל הרכבים מתוחזקים היטב בהתאם להנחיות היצרן ועל פי דרישות קצין הבטיחות של החברה. כמו כן, רון גל מציעה מיניבוסים חדשים למכירה של מיטב היצרנים המובילים בעולם, במבחר רמות אבזור לבחירה.

מיניבוס למכירה במחיר אטרקטיבי

לחברת רון גל צי רכבי הסעות גדול ומגוון הכולל בין השאר אוטובוסים, מיניבוסים, רכבי הסעות זעירים, רכבי VIP ורכבים להסעת בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. כחלק ממגמת ההתחדשות של החברה רון גל מציעה מגוון מיניבוסים למכירה. כל המיניבוסים במצב מכני מעולה ולאחר טיפול יסודי, הלקוח מוזמן לקחת את הרכב לבדיקה על מנת להתרשם מאיכותו.

צוות החברה המיומן מסייע ללקוחות המעוניינים לרכוש מיניבוס למכירה, חדש או יד שנייה. החברה מייעצת ללקוחות ומסייעת להם לקבל החלטה נכונה כדי לבחור רכב הסעות יעיל, איכותי, אמין ובטיחותי. חשוב לדעת כי רון גל מציעה דגמים חדישים ומפוארים של מיניבוסים חדשים למכירה כאשר יש יתרון משמעותי לרכישת המיניבוס מהחברה, בין היתר מהסיבות הבאות:

  • שקיפות מלאה
  • ייעוץ מקצועי על ידי צוות מנוסה בתחום ההסעות
  • ליווי צמוד לכל אורך שלבי הקנייה
  • פתרונות מימון ואשראי בהתאמה אישית לצרכי הלקוח
  • מחיר משתלם ואטרקטיבי
  • פתרונות מימון חוץ בנקאי ללא פגיעה באובליגו בבנק
  • היצע גדול ומגוון של מיניבוסים חדשים וישנים למכירה ממיטב היצרנים

ראוי לציין כי לקוח המעוניין לרכוש מיניבוס למכירה יד שנייה זוכה לעיין בספר הטיפולים של הרכב. החברה מתחייבת לבדיקה במכון מורשה ומציעה רק מיניבוסים איכותיים ובטיחותיים.

פתרונות מימון ואשראי חוץ בנקאי

חברת רון גל מתמחה בין השאר במכירת מיניבוסים ישנים למכירה ובמכירת מיניבוסים חדשים ברמת אבזור עשירה ונדיבה. כחברה מובילה בתחומה רון גל מציעה פתרונות מימון, ליסינג ואשראי חוץ בנקאי, כך הקונה יכול לרכוש מיניבוס חדש או משנתון מתקדם ללא צורך בהלוואה מהבנק, עם אפשרות לפריסת תשלומים רחבה, לליסינג תפעולי הכולל טיפולים בחברה וביטוחים שונים, ופתרונות אשראי נוספים.

רון גל מציעה שירות חוסך זמן ללקוח המעוניין לרכוש מיניבוס חדש או יד שנייה, במקום להסתובב באולמות התצוגה של יבואני רכבי ההיסעים, הלקוח זוכה למעטפת שירותים מקיפה תחת קורת גג אחת, ולמגוון אפשרויות על מנת לרכוש את המיניבוס המתאים ביותר לצרכי העבודה שלו.

מדוע כדאי לרכוש מיניבוסים ישנים או חדשים מרון גל?

חברת רון גל נחשבת לשחקנית ותיקה ומובילה בענף ההסעות בארץ. לחברה מוניטין גבוה בענף ולקוחות רבים מכל המגזרים ומכל חלקי הארץ. החברה דואגת לשמה הטוב ומעוניינת לסייע ללקוחות הזקוקים למיניבוס לרכוש דרכה את מיטב הדגמים הנמכרים בארץ, תוך התחייבות למחירים אטרקטיביים בהשוואה לחלופות האחרות.

הלקוח מוזמן לצפות במיניבוסים העומדים למכירה, לעיין בספר הטיפולים של מיניבוסים ישנים למכירה, ולקבל ייעוץ מקצועי לבחירת הרכב הנכון והמתאים ביותר ללקוח. הייעוץ כולל גם פתרונות מימון לרכישת הדגם הרצוי. לכן, כל לקוח המעוניין לרכוש מיניבוס למכירה במצב מכני מעולה ומחברה אמינה ובעלת גב פיננסי איתן, מוזמן לפנות לצוות של רון גל וליהנות משירות מעולה וממגוון פתרונות מתקדמים המאפשרים לו לרכוש מיניבוס איכותי ובטיחותי.

לרכישת מיניבוסים למכירה, למידע נוסף ולשאלות, התקשרו עכשיו או השאירו פרטים בדף יצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית.

שירותים נוספים שחברת רון גל מספקת:

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק