Fraud Blocker

חברת הסעות גדולה ועמידה

חברת הסעות גדולה ועמידה

06.12.17

בחירת חברת הסעות אינה דבר של מה בכך, לכן מומלץ להקפיד על שירותי הסעות רק מחברה גדולה, אמינה, מקצועית ועמידה. רון גל הסעות מציעה פתרונות איכותיים ומתקדמים לכל הלקוחות, היא גאה במעגל לקוחותיה המרוצים ההולך וגדל מדי שנה, ובמערך התפעולי והלוגיסטי החדשני שהיא מציעה.

החברה ותיקה ונחשבת לאחת המובילות בארץ, רון גל הסעות נוסדה בשנת 1989 על מנת לספק מענה מקצועי מקיף וכולל לצרכי ההסעות של ארגונים ממשלתיים וציבוריים, חברות עסקיות, חברות תיירות וגורמים פרטיים. כל לקוח זוכה לליווי צמוד לכל אורך הדרך, לייעוץ מקצועי וליחס אישי וחם.

שירות הסעות בכל הארץ ולכל מטרה

כחברה גדולה, ותיקה ועמידה, מציעה רון גל מערך תפעולי ממוחשב ומתקדם על מנת לספק שירות יעיל לכל הלקוחות. כדאי לדעת כי החברה מחזיקה צי רכבים מהגדולים בארץ, ברשותה עשרות אוטובוסים מפוארים של מיטב המותגים, כל האוטובוסים מצוידים במערכות מתקדמות בתחומי בטיחות ונוחות, לרבות מערכת למניעת שכחת ילדים, מערכת חדשנית לניטור נהיגה ומערכת לאיתור הרכב בכל רגע נתון. השכרת אוטובוס מהחברה מבטיחה ללקוח נסיעה בטוחה, נוחה ומהנה, הנוסעים מגיעים ליעד בזמן וזוכים לשירות אדיב ומקצועי של נהג הסעות מנוסה ומוסמך.

כמו כן, צי הרכבים של החברה כולל מספר רב של מיניבוסים חדישים ומאובזרים היטב, בכל מיניבוס יש עד 20 מושבים עם חגורות בטיחות, מערכת מולטימדיה משוכללת, מיזוג יעיל ואבזור נוסף. השכרת מיניבוסים מהחברה מבטיחה ללקוח נסיעה בטוחה ונוחה, ניתן לשכור מיניבוסים למגוון מטרות כמו הסעות עובדים, הסעות פרטיות והסעות לטיולים, לאירועים וכדומה.

צי הרכבים של רון גל כולל גם רכבי הסעות זעירים עם 10-14 מושבים נוחים, הרכבים מיובאים ממיטב מותגי הרכב על מנת לספק לנוסעים חוויה נעימה ונוחה, והגעה בטוחה ליעד. החברה מציעה גם רכבי הסעות VIP המאובזרים בנדיבות ומתאימים להסעת מפורסמים, אמנים, אנשי עסקים ואורחים חשובים מחו"ל. כמתחייב בחוק, החברה מחזיקה גם רכבי הסעות ייעודיים עם מעלון וציוד בטיחותי להסעת בעלי מוגבלות.

איזה הסעות מציעה החברה?

רון גל הסעות מציעה מעטפת שירותים רחבה לכל הלקוחות, בין השאר החברה מספקת מענה מקצועי ויעיל בתחומים הבאים:

  • הסעות עובדים למפעלים, רשתות קמעונאיות, חברות עסקיות, ארגונים ציבוריים ועוד
  • הסעות תלמידים בכל הארץ לגנים, בתי ספר, חוגים ומוסדות חינוך בלתי פורמליים
  • הסעות ילדים לטיולים, אירועים, הצגות וכו'
  • הסעות לאירועים המתקיימים בכל הארץ, לרבות חתונות, בר/בת מצווה, חינה, ברית/ה, כנסים, תערוכות וכיוצא בזה
  • הסעות VIP ברכבים מפוארים
  • הסעות לתיירים מחו"ל וקבוצות של מטיילים מקומיים, לרבות הסעות לים המלח, לאילת, לירושלים, לקברי צדיקים ועוד

שירות ללא פשרות

חברת הסעות גדולה ועמידה מבטיחה מענה מקצועי לכל דרישה, השירות מותאם באופן מושלם לצרכי ולמאפייני הלקוח, תוך התחייבות למחירים הוגנים ואטרקטיביים. נהגי החברה עוברים הכשרות מקצועיות בתחומי נהיגה נכונה ובטוחה, נהיגת חורף, שירות לקוחות, עזרה ראשונה ועוד.

החברה חרטה על דגלה את נושא השירות, היא מחויבת לסטנדרטים גבוהים במיוחד, וכל לקוח זוכה לשירות מקצועי וצמוד על מנת להבטיח את שביעות רצונו. כדאי לדעת כי החברה מפעילה מוקד שירות זמין מסביב לשעון (24/7), כל בקשה מטופלת במהירות ובמיומנות.

עם הצלחה אין להתווכח, לכן מומלץ להזמין שירות הסעות רק מחברה גדולה ועמידה כמו רון גל. החברה מחדשת את צי הרכבים ללא הרף על מנת להבטיח לכל הנוסעים נוחות מרבית ונסיעה בטוחה ומהנה.

למידע נוסף, לשאלות, להצעת מחיר אטרקטיבית ולהזמנת שירות הסעות הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון או השאירו פרטים בטופס שבאתר ונחזור אליכם בהקדם!

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק