Fraud Blocker

הסעות עובדים ברמת גן

הסעות עובדים ברמת גן

25.04.24

אזרחים רבים שהם תושבי רמת גן נקלעים בשנים האחרונות לפקקי תנועה עצומים בדרכם למקום העבודה שלהם מדי יום. הבעיה הזו רק מתגברת מחודש לחודש ולכן מקומות עבודה רבים אשר מודעים להשלכות החמורות של עומסי התנועה, מבצעים מהלך חכם של תיאום הסעות עובדים ברמת גן.

מהחשיבה ועד הביצוע בפועל של הסעות עובדים ברמת גן

יש תושבים אשר גרים בשכונות השונות של רמת גן ואמורים להגיע בכל יום למשרדים אשר ממוקמים באזורים שונים של תל אביב, באזור השרון ועוד. לכל אחד מהיעדים האלו יש לתאם הסעות עובדים ברמת גן כדי שכל אחד מהעובדים יגיע בזמן בכל בוקר ולא יאחר כפי שקורה כעת לא בעת ההגעה למשרד ולא בעת ההגעה הביתה אחר הצהרים.

מדובר במבצע לוגיסטי שיש לתכנן אותו באופן מדויק כדי ליצור יעילות מקסימלית. בתחילתו של התהליך בוחנים אנשי כוח האדם בכל חברה את כמות התושבים בעיר וכמה עובדים מתגוררים בכל שכונה. מדובר בעיר גדולה והתושבים פזורים בשכונות רבות אשר חלק מהן מרוחקות זו מזו. כאשר מגיעים לרשימות המרוכזות יש אפשרות לתאם כמה קווי נסיעה של הסעות עובדים יש צורך לארגן.

המגמה היא ליצור קו הסעות עבור כל שכונה שיש בה עובדים רבים כמו לדוגמה בקרית קריניצי כיוון שיש בה רבי קומות רבים, או מרום נווה. לעומת זאת אם יש שכונות שהן צמודות זו לזו ויש מעט עובדים שמתגוררים בכל אחת מהן, יוצרים קו נסיעה אשר כולל איסוף עובדים משתי השכונות כמו נווה יהושוע ורמת עמידר, שיכון וותיקים ושכונת החרוזים או רמת חן ורמת שקמה.

כלי התחבורה המתאימים לקווי ההסעות

צי הרכבים עבור שירותי הסעות כולל הרבה כלי תחבורה חדישים ומתוחזקים. כדי ליצור נוחות מקסימלית עבור העובדים, מתאמים את רכב ההסעות המתאים ביותר לכל אחד מהקווים. הכמות המקסימלית של מושבים היא באוטובוסים שמכילים כשישים מקומות ישיבה נוחים. מעבר לכך מתבצע שימוש בכמה דגמים של מיניבוסים וזאת בהתאם לכמות הקבועה של הנוסעים בכל אחד מהקווים של הסעות עובדים ברמת גן.

לעיתים האיסוף מתבצע באמצעות מיניבוס שיש בו שלושים מקומות ישיבה, עשרים או אופציות נוספות. האחראי על ההסעות נמצא תמיד עם היד על הדופק והוא ערוך לכל שינוי של הוספת או גריעת עובדים ברשימה הקבועה.

בכל מקום עבודה יש דינמיקה הכוללת קליטה של עובדים חדשים וגם עזיבה של עובדים. זו הסיבה שהנהלת החברה מיידעת בכל יום את האחראי על ההסעות על שינויים החל ביום האיסוף הבא. בהתאם לסוג השינוי ולכמות העובדים שיתווספו או אלו שיפסיקו להשתמש בשירותי ההסעות, ייקבע רכב אחר להסעות שהוא קטן או גדול יותר. לעיתים אפילו תוספת של עובד אחד מצריכה החלפה של רכב הסעות כיוון שלא יהיה לו מקום ישיבה.

היתרונות של הסעות עובדים

הסעות עובדים ברמת גן הפכה להיות צורך מהותי וחשוב מאין כמוהו לכל העובדים. העובדה שהעובדים מגיעים יום יום באמצעות הסעה ולא באמצעות נהיגה ברכב הפרטי שלהם יוצרת מהפך ברבדים השונים כמו לדוגמה:

  • העובדה שכל עובד מבזבז זמן רב בכבישים בכל בוקר, מתסכלת אותו מאד. מצד אחד הוא מרגיש לא בנוח שהוא מאחר כל יום למשרד ומצד שני עומסי התנועה יוצרים מתחים ולחצים נפשיים כיוון שההתמודדות עם הפקקים אינה קלה.
  • לאור זאת העובדים מגיעים מותשים וחסרי אנרגיות לעבודה והדבר פוגע ביכולות שלהם, בתפוקת העבודה ובחיוניות שלהם.
  • כשהנהלת החברה מבינה את ההשלכות ואת הנזקים המתמשכים של התחבורה בישראל, הנושא מקבל עדיפות עליונה ומתבצעים מהלכים מהירים של יישום הסעות עובדים ברמת גן.
    להסעות האלו יש גם השפעות חיוביות כלכליות כיוון שהעובד אינו נוסע במכוניתו ולכן ההוצאות האישיות שלו על הרכב שלו מצטמצמות באופן משמעותי. צריכת הדלק יורדת וכך גם ההוצאות על רכישת חלפים, ביקורים במוסך ועוד.
  • לעיתים העובד מגיע למסקנה שהרכב מיותר והוא מוכר אותו ולכן החיסכון בהוצאות החודשיות הוא משמעותי הרבה יותר כיוון שאין הוצאות עבור ביטוח רכב, טסט שנתי וכל ההוצאות הנלוות לאחזקת הרכב.
  • הסעות לחברות מאפשרות לעובדים לנצל את זמן הנסיעה בקו ההסעות לטובת קידום פעולות יום יומיות הקשורות לתפקידם בעסק. אפשר לראות שרוב העובדים כבר מנהלים את יום העבודה שלהם בזמן ההסעה, מעבירים הודעות, עונים למיילים, מנהלים שיחות טלפוניות ומבצעים פעולות רבות אשר מקדמות תהליכים כבר בשעה מוקדמת בבוקר ולא רק כאשר מגיעים למשרד. מדובר בייעול של שיטות העבודה ולכן כל הצדדים מרוויחים מכך.

בחירה של חברת הסעות

על כל חברת הסעות עובדים מוטלת אחריות רבה ולכן כאשר בוחרים את חברת ההסעות חשוב לקבל עליה המלצות חיוביות מקולגות אשר מרוצים מההתנהלות של ההסעות. בדרך זו מקדמים הסכם עם לקוח נוסף שגם הוא מרוצה מקביעת קווי ההסעות מנקודות שונות ברחבי הארץ.

הסעות מיוחדות בכל עת

לאור ההיכרות עם חברת ההסעות, חברות רבות מזמינות דרכה גם הסעות מיוחדות התואמות את הצרכים השונים של העסק, כמו לדוגמה:

  1. הסעות לשדה התעופה עבור עובד או כמה עובדים שאמורים לטוס יחד ליעד מסוים מעבר לים. הנהג המסור מסיע וגם מחזיר אותם לאחר הנחיתה וכך יוצר נוחות מקסימלית ומייתר את הצורך של הסעה באמצעות קרוב משפחה או חבר לטרמינל ובחזרה בשעות שהן לא תמיד נוחות ובמיוחד כאשר מדובר בשעות הלילה.
  2. תיאום של טיולים, ימי כיף או ימי גיבוש עבור המחלקות השונות בחברה כדי לשבור שגרה וליהנות מיום בטבע אשר כולל ביקורים במקומות מעניינים, משימות כמו המרוץ למיליון, קולינריה משובחת ועוד.

אם אתם מעוניינים לתאם הסעות עבור העובדים שלכם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו נשמח לתכנן יחד אתכם את האופציות המיטביות עבור העובדים שלהם כדי ליצור שביעות רצון מקסימלית.

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק