Fraud Blocker

הסעות עובדים ביפו

הסעות עובדים ביפו

25.04.24

עומסי התנועה הם משמעותיים בכל רחבי הארץ אך אחד האזורים הפקוקים ביותר הוא בשכונות השונות של תל אביב יפו. זו הסיבה שמקומות עבודה רבים בצפון תל אביב, באזורי התעשייה של חולון, ראשון לציון ואחרים, מעדיפים לתאם הסעות עובדים ביפו וכך העובדים מגיעים תוך פרק זמן קצר יחסית הן למקום העבודה בבוקר והן הביתה אחר הצהרים.

הסעות עובדים ביפו

העובדים המסורים מעוניינים להספיק בכל יום עבודה לבצע את מלוא המשימות שלהם ולכן חשוב להם להגיע בזמן למקום העבודה. כאשר הנהלת החברה מתאמת הסעות עובדים ביפו, זוהי אופציה מעולה עבורם. על פי כמות העובדים בכל שכונה מתואם לעובדים באזור מגורים זה רכב הסעות. לעיתים מדובר במיניבוס אשר מכיל 15 מושבים או מיניבוס גדול יותר.
אם מדובר בכמות גדולה של תושבים אשר גרים בשכונות שיש בהן אוכלוסייה רבה כמו יפו ד', יפו ג', עג'מי או צהלון הפתרון במקרים אלו הוא אוטובוס שיש בו כ – 60 מקומות ישיבה. בשעה שנקבעת העובדים ממתינים בנקודה הסמוכה לביתם וכיוון שכולם מגיעים בזמן, רכב ההסעות יוצא מיד לדרכו. בחלק מהכבישים קיים כביש ייעודי לרכבים ציבוריים ולכן האוטובוס נוסע בנתיב זה ועוקף את הפקקים. העובדים מרוצים מאד מהעובדה שהם מגיעים בזמן וללא עיכובים מהותיים.

עובדי המשמרות

הסעות עובדים ביפו כוללות גם נסיעות למקומות עבודה שבהם העבודה מתנהלת במשמרות 24 שעות ביממה וזאת לאור החשיבות הרבה של מקומות עבודה אלו. כך מסיעים הנהגים את העובדים למפעלים לשדה התעופה בן גוריון ולבתי החולים בסביבה כמו וולפסון בחולון, תל השומר ברמת גן ובלינסון בפתח תקווה. הנהג דואג לכך שכל עובדי המשמרת יגיעו בזמן והוא ממתין בחניון לעובדים שסיימו כעת את משמרתם כדי להחזיר אותם לביתם.
פתרון זה הוא אקוטי כיוון שהעובדים עייפים מאד לאחר המשמרת ובמיוחד אם מדובר בסיומה של משמרת ערב או משמרת לילה. כך כל אחד מהם מגיע בבטחה לביתו ואינו אמור לנהוג לאחר העבודה.

נסיעה לשדה התעופה

בעולם הגלובלי עובדים רבים אמורים לטוס לחו"ל לפגישות עסקיות, השתתפות בתערוכות מקצועיות ועוד. ברוב המקרים לפני הטיסות הללו העובדים מאד עסוקים כיוון שיש להם הכנות מרובות. בזכות שירות הסעות עובדים ביפו שכולל גם אופציה של נסיעות מאורגנות לשדה התעופה. זוהי אופציה שמעניקה נוחות מקסימלית לנוסע שאמור להמריא לחו"ל, כיוון שהנהג אוסף אותו עם כל הציוד מביתו ומסיע אותו על פי לוח הזמנים שנקבע לטרמינל.
בדרך זו אין צורך להטריח קרובי משפחה או חברים שיבצעו את ההסעה וגם אין צורך להחנות את הרכב בחנייה לטווח ארוך לאור העלויות הגבוהות של מהלך זה. על פי ההסכם הנהג מקבל מראש את הנתונים לגבי מועד הנחיתה הצפוי ולאחר שהוא מוודא את המועד הסופי, הוא מגיע בזמן לטרמינל ומסיע את העובד בחזרה לביתו. הסעות אלו מתבצעות באמצעיות מיניבוס ייעודי VIP שהוא חדיש ומשוכלל ויש בו תא מטען גדול עבור כל הציוד האישי.

התנהלות יום יומית עבור העובדים

בשנים האחרונות עובדים רבים מאחרים באופן קבוע למקום העבודה בשעות הבוקר לאור פקקי התנועה. לכן כאשר הנהלת החברה מחליטה על הסעות עובדים ביפו היא מביאה בחשבון שמדובר ביעילות מקסימלית עבור העסק, כיוון שכל העובדים יגיעו בדרך כלל בזמן לאור הנסיעה בנתיבי התחבורה הציבוריים והם גם יבצעו את כל המטלות שלהם לאורך כל שעות העבודה שנקבעו להם.
מעבר לכך הם ישתתפו בכל הישיבות החשובות ולא יוצר מצב שחלק מהמשתתפים לא הגיעו עדיין למשרד או לחלופין הם מנהלים את הישיבות באמצעות תוכנת הזום כשהם נוהגים ברכב. באופציה זו העובדים לא מסוגלים להתרכז הן בנהיגה והן בענייני עבודה ולכן העדיפות היא לא לבצע מהלך מסוכן זה.

המסלול החדש של ההסעות

כאשר עובד נוהג לאורך כל הדרך למקום העבודה שלו הוא שקוע בכל מה שקורה בכביש. אך לעומת זאת כאשר נהג מיומן אחראי על הנהיגה, נותר לעובד זמן פנוי וברוב המקרים הוא מנצל פרק זמן זה לטובת העבודה. במקום להמתין עד ההגעה למשרד, הוא מטפל כבר במהלך הנסיעה בנושאים שונים וחשובים, מקדם מהלכים באמצעות שיחות טלפוניות, הודעות בווטס אפ, במיילים, שיחות זום ועוד. כך הוא הופך את השעות האבודות לשעות יעילות מאד עבור החברה שמפעילה הסעות עובדים.

טיולים וימי גיבוש לעובדים

שירותי הסעות מעניקים מעטפת רוחבית לכל עסק ומעבר להסעות היום יומיות יש אפשרות להזמין גם הסעות מיוחדות לכל יעד רצוי ברחבי הארץ. קיימת חשיבות רבה לתאם עבור העובדים ימי כיף מחוץ למשרד כדי שיחשפו למקומות יפים בטבע, ייהנו ממשחקים מאתגרים כמו חפש את המטמון וגם מסיורים מעניינים במוזיאונים, בשווקים ועוד.
בהתאם לצורך חברת הסעות לחברות מעבירה הצעת מחיר מפורטת עבור כל יום כיף על פי סך השעות שבהן יש צורך בהסעה, המרחק מהיעד, כמה נקודות ביקור יהיו, אם מדובר באוטובוס לשישים עובדים או במיניבוסים קטנים ועוד. בהתאם לסיכום הדברים הנהג המנוסה יגיע במועד שנקבע והוא יעשה כל שניתן שיהיה זה טיול מוצלח וגם ההגעה לנקודת הסיום תתרחש בזמן, כדי שהעובדים יגיעו בזמן לביתם.

חיסכון כלכלי לעובדים

העובדה שהנהלת החברה מקדמת את הצעדים הנחוצים באמצעות חברת הסעות עובדים יוצרת חיסכון פיננסי משמעותי ביותר לכל עובד. ההוצאות החודשיות שלו עבור אחזקת הרכב ורכישת הדלק צונחות באופן משמעותי ביותר והוא נהנה מכך שיש לו סכומי כסף גדולים יותר שהם פנויים למטרות אחרות.

אם אתה מעוניין לבחון את נושא ההסעות לעובדים שלך נשמח להיפגש. כשתבין שאתה מקבל מאתנו את מלוא המעטפת, אתה וגם העובדים שלך יהיו מרוצים ורגועים.

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק