Fraud Blocker

הסעות עובדים באזור השרון

הסעות עובדים באזור השרון

09.01.17

חברות רבות ממוקמות באזור השרון וזקוקות לשירותי הסעה עבור העובדים. בשנים האחרונות חברות רבות במשק הישראלי מהדקות את החגורה ומחפשות פתרונות יעילים ומתקדמים לצמצום עלויות אחזקת הרכב וניהול צי רכבים גדול. מעבר להיבט הכלכלי והחיסכון הכספי, הסעות עובדים באזור השרון מאפשרות למעסיקים להעניק הטבה לשכירים ובמקום לנהוג בכבישים העמוסים ולהתמודד עם מצוקת חניה העובדים מגיעים לעבודה רעננים ויכולים לנהל שיחות עבודה במהלך הנסיעה המשותפת, לנוח, לצפות בסרט או להאזין למוסיקה.

רון גל היא חברת הסעות גדולה ומובילה בארץ, הנהלת החברה ממוקמת בראש העין. החברה זוכה למוניטין גבוה בענף ההיסעים, ברשותה צי רכבים גדול ומגוון, צוות נהגים מקצועי ומיומן, ומערך תפעולי ממוחשב מתקדם וחדשני.

שירותי הסעות לעובדים בהתאמה מלאה לצרכי המעסיק

שירותי הסעות עובדים באזור השרון על ידי חברת ההסעות רון גל מבטיחים למעסיק שקט נפשי וחיסכון כלכלי חשוב בהוצאות התפעול ואחזקת כלי רכב. העובדים מגיעים יחדיו למקום העבודה ובסיום העבודה שבים לביתם ברכב הסעות חדיש ומאובזר היטב. החברה מציעה שירות הסעות לעובדים בהתאמה מלאה לצרכי העסק, ובמחירים משתלמים.

לחברה צי רכבים גדול ומגוון הכולל בין השאר:

  • אוטובוסים מפוארים– מבחר אוטובוסים ממיטב היצרנים בעולם, כל האוטובוסים מצוידים במושבים נוחים עם חגורות בטיחות, תאורה אישית, מערכת מולטימדיה משוכללת הכוללת מסך טלוויזיה שטוח וכונן DVD, מערכת כריזה, מקרר וחיבור לאינטרנט אלחוטי. חשוב לציין כי גילם של כל האוטובוסים של החברה אינו עולה על שלוש שנים.
  • מיניבוסים חדשים– מיניבוסים מפוארים ומאובזרים בקפידה עם מערכת מולטימדיה ורמקולים איכותיים. בכל המיניבוסים מותקנות מערכות מתקדמות בתחומי נהיגה ובטיחות. המושבים נוחים ומצוידים בחגורות בטיחות.
  • רכבי הסעות זעירים– מגוון רכבי הסעות עם 10-14 מושבים, מערכת מולטימדיה ואבזור נדיב נוסף.

כמו כן, כדאי לדעת כי החברה מציעה שירות הסעות גם עם רכבים מפוארים VIP, וברשותה רכבי הסעות לבעלי מוגבלויות עם מעלון חשמלי.

הסעות לעובדים על בסיס קבוע או חד פעמי

כחברת הסעות מובילה וחדשנית מציעה רון גל שירותי הסעות למפעלים, מוסדות, רשויות מקומיות ועסקים בכל סדר גודל באזור השרון, על בסיס יומי קבוע או הסעות חד פעמיות לצרכים שונים של העסק. בין השאר, החברה מציעה שירות הסעות של עובדי הארגון לאירועים שונים ברחבי הארץ, למופעי תרבות, לטיולים ברחבי המדינה, לימי כיף וגיבוש וכיוצא בזה.

חשוב להדגיש כי בחירת שירות הסעות עובדים באזור השרון אינו דבר של מה בכך, יש לקרוא פרטים אודות החברה, לבדוק את צי רכביה, ניסיונה המקצועי וחשוב לוודא כי בוחרים חברת הסעות בעלת כל האישורים הנדרשים להסעת עובדים.

מדוע כדאי להזמין שירות הסעות לעובדים מחברת ההסעות רון גל?

החברה הוותיקה והמובילה מציעה פתרון מושלם תחת קורת גג אחת לכל צרכי ההסעות של עסקים ומוסדות ציבוריים באזור השרון. צוות הנהגים של החברה מכיר היטב את כל הכבישים ועומסי התנועה באזור השרון, ומציע דרכים חלופיות במידת הצורך על מנת להבטיח את הגעת העובדים בזמן ליעדם. הזמנת שירות הסעות לעובדים מרון גל מקנה את היתרונות הבאים:

  • עובדי החברה מגיעים בזמן למקום עבודתם
  • חיסכון משמעותי בעלויות אחזקת הרכב
  • הטבה לעובדים שיכולים להגיע בנוחות ובבטחה ללא צורך להניע את רכבם הפרטי
  • נסיעה בטוחה על ידי נהג מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה
  • פתרון ידידותי לסביבה
  • עובדי החברה מגיעים רעננים ללא צורך להתמודד עם עומסי התנועה הכבדים בשרון
  • העובדים יכולים לנהל שיחות עבודה, לקשור קשרים חברתיים וליהנות מגיבוש במהלך הנסיעה המשותפת

לסיכום, הסעות מאורגנות לעובדים באזור השרון מקנות יתרונות רבים למעסיק ולעובדים כאחד, מקלות על עומסי התנועה באזור ומאפשרות לעובדים להגיע בבטחה ליעד.

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק