Fraud Blocker

הסעות ילדים בתל אביב

הסעות ילדים בתל אביב

27.12.23

הרצון של כל חברה וארגון הוא ליצור מהלכים כדי לייעל את המערכת. אחת הדרכים לכך היא תיאום של הסעות ילדים בתל אביב כדי להסיע אותם למקומות שונים על פי הצורך שלהם. 

הסעות ילדים בתל אביב 

ילדים רבים לומדים בבתי ספר שאינם סמוכים לביתם, מדובר בבתי ספר מיוחדים, בתי ספר דמוקרטיים, בתי ספר במגמות ייחודיות כמו טבע, אמנות ועוד. המרחק והעובדה שעליהם להגיע בשעה מוקדמת בכל בוקר לבית הספר כאשר יש עומסי תנועה בעיר הגדולה, מקשה על ההורים. כל אחד מהם אמור לבזבז זמן רב כדי להסיע את הילד שלו למסגרת החינוכית, ועקב כך הוא מאחר למקום העבודה שלו.

עקב כך האופציה המיטבית היא לתאם הסעות ילדים בתל אביב עבור כל ילדי בית הספר וכך יש רכבי הסעה שנכנסים לכל השכונות על פי מקומות המגורים של התלמידים בשכבות השונות. הנהג האחראי דואג שכולם יעלו וישבו כראוי במושבים הבטוחים וכך הוא מסיע את כולם ליעד בכל בוקר. בנוסף לכך הוא מגיע גם בתום יום הלימודים ומסיע את התלמידים לביתם. יש מקרים שבהם התלמידים יורדים בנקודה מרכזית בשכונה שלהם ויש מקרים שבהם הנהג עוצר בפתח ביתו של התלמיד. 

תיאום קווי הסעות לתלמידים 

הסעות תלמידים מתואמות לכל תלמידי בית הספר לאחר ההרשמה שלהם. מי שאחראי על כך בצוות הניהול בבית הספר עורך רשימה מפורטת של שמות התלמידים, שמות ההורים, מספרי הטלפון ומקום המגורים של כל אחד מהם. בהתאם לכך אפשר לראות באופן ברור כמה ילדים נרשמו לבית ספר זה מכל שכונה. על פי הנתונים האלו מתאם האחראי לאופרציה בחברת ההסעות מיניבוס שיאסוף ילדים מכמה שכונות שהן סמוכות זו לזו, או לחלופין אוטובוס וזאת על פי כמות הילדים. 

מדובר באופציה קבועה ויום יומית של הסעות ילדים בתל אביב ולכן יש חשיבות רבה לעדכונים שוטפים בזמן אמת. ההורים או המורים מעדכנים את נציג חברת ההסעות בזמן אמת לגבי ילדים שלא אמורים להצטרף להסעה בבוקר עקב מחלה או כל סיבה אחרת. במקביל לכך גם אם אחד הילדים יוצא מוקדם מבית הספר עקב כל סיבה שהיא, יש ליידע את נציג חברת ההסעות כדי שהנהג לא ימתין לילד זה לשווא. 

תוכנית איסוף התלמידים 

אחד היתרונות המשמעותיים של בתי הספר הייחודיים האלו הוא בכך שיש הסעות תלמידים בתל אביב. עובדה זו מדרבנת הורים רבים לבצע רישום לבית ספר ספציפי זה כיוון שהדבר אינו מחייב אותם להיות הנהגים בכל יום, כיוון שדבר זה מכביד מאד על לוח הזמנים האישי של ההורים העובדים ואלו שיש להם ילדים נוספים בגילאים שונים. 

בתי ספר אלו עובדים כבר שנים רבות עם חברת הסעות מקצועית אשר מפעילה עובדים מנוסים בכל אחד מהרבדים הנחוצים:

  • נהגים מיומנים ובעלי ניסיון רב אשר מבצעים את עבודתם במלוא האחריות. הם עוברים במהלך כל שנה השתלמויות מקצועיות מגוונות בנושאי בטיחות, תחבורה ושירות ללקוחות.
  • מנהל צי רכב אשר אחראי לתקינותם של כל אחד מכלי התחבורה. כל רכב ציבורי שיש בו תקלה ולו הקטנה ביותר הוא אינו כשיר לנסיעה וזאת מתוך הדאגה לבטיחותם של הנוסעים ולכן רכב חלופי יבצע את ההסעה הנדרשת ביום זה. 
  • נציגים מיומנים שעוסקים בנישה של הסעות ילדים בתל אביב כבר פרקי זמן ארוכים ולכן הם יודעים היטב כיצד לתמרן בין המשימות וההסעות השונות, וכך כל אחד מהתלמידים זוכה להסעה איכותית וברמה גבוהה. 
  • מעבר לנושא הסעות לילדים לבתי הספר השונים, החברה מתאמת גם הסעות עבור נושאים נוספים כמו טיולים, ימי גיבוש, אירועים ועוד. 

בחירה של חברת הסעות מקצועית 

הסעות של תלמידים אינן עניין של מה בכך זוהי אחריות גדולה להסיע את הילדים בכל יום הן לבית הספר והן לביתם באופן בטיחותי תוך בדיקה מתמדת של כמות הילדים שעולים בכל יום להסעה ואלו שיורדים בכל הסעה. זו הסיבה שהנהגים עובדים עם רשימות מסודרות ועדכניות, ומוודאים שכל התלמידים הגיעו. 

מעבר לכך בתום כל נסיעה הנהגים מבצעים סקירה מקיפה בכל האוטובוס לכל אורכו כדי לוודא שכל התלמידים ירדו ולא נשאר תלמיד שנרדם חלילה ונותר לבדו באוטובוס. 

טיולים ברחבי הארץ עבור הילדים 

מעבר לשעות הלמידה, הילדים יוצאים עם חבריהם מהשכבה או עם ילדים של כל בית הספר לטיולים במיקומים שונים ברחבי הארץ. הדרך הנוחה ביותר למטרה זו היא באמצעות הסעות ילדים לימי כיף של חברת ההסעות המיומנת. 

נציג של הצוות החינוכי מתאם עם נציג חברת ההסעות את מועד הנסיעה, שעת האיסוף מבית הספר ואת מסלול הנסיעה המתוכנן. ברוב המקרים במהלך היום יגיעו הילדים לכמה מקומות שעבורם הוזמן מקום כמו סיור במוזיאון ולכן ההקפדה על לוח הזמנים היא אקוטית. הנהג מקבל את התוכנית המפורטת ובהתאם לכך הוא מכין את נתיבי הנסיעה האופטימליים שבאמצעותם משך הנסיעה יהיה הקצר והבטוח ביותר. 

בכבישים עירוניים וגם בכבישים בין עירוניים מסוימים קיימים נתיבי תחבורה ציבוריים ולכן הנסיעה בכבישים אלו מקצרת משמעותית את זמן הנסיעה באמצעות הרכבים הציבוריים של חברת הסעות לילדים במרכז. 

שאלות ותשובות 

אני מעוניין לתאם כמה קווי הסעות לעובדים שלי בתל אביב. האם מעבר לנושא הסעות ילדים בתל אביב אתם עוסקים גם בהסעות של עובדים?

התשובה היא חיובית. נתח עיקרי של העבודה שלנו הוא בביצוע הסעות יום יומיות עבור העובדים של חברות רבות, בתי חולים, מפעלים ועוד.
השאר את הפרטים שלך נשמח לשוחח בהקדם כדי לקדם מהלך זה.

מה קורה אם רכב מסוים מתקלקל בבוקר, איך מתבצעת הסעות ילדים בתל אביב במקרה כזה?

באופן טבעי בכל רכב יש תקלה מעת לעת ואי אפשר תמיד למנוע זאת.
עם זאת יש לנו כמות גדולה של רכבים ציבוריים ולכן במידת הצורך הנהג מבצע הסעה זו באמצעות רכב אחר.
אנו עושים כל שניתן כדי שלא יהיו עיכובים בהסעות וכך הילדים יגיעו בזמן לשעה הראשונה של הלימודים וגם לביתם בדרך חזרה.

מהי הדרך המיטבית לתאם אתכם הסעות ילדים בתל אביב אשר אמורים להגיע בערב לחגיגת בת מצווה בצפון העיר?

חשוב לתאם הסעה זו מראש כדי שנשריין רכב מתאים, אוטובוס או מיניבוס על פי כמות הילדים שאישרו את ההגעה לאירוע.
בהתאם למקומות המגורים של הילדים תתבצע ההסעה שתכלול נקודת איסוף אחת או כמה נקודות איסוף. גם בדרך חזרה הפיזור יתבצע לאותן הנקודות.

כמה תלמידים מהשכבה אמורים לטוס יחד לתחרות בחו"ל. האם יש אפשרות לתאם הסעות ילדים בתל אביב לכיוון שדה התעופה?

יש לנו מיניבוס VIP ייעודי למטרה זו ונשמח לתאם את ההסעה על פי המועד המתוכנן של ההמראה.
היתרון של מיניבוס זה הוא בעובדה שיש לו תא מטען גדול ומרווח ולכן הוא האידאלי לאחסון המזוודות והתיקים של הנוסעים.
הנהג מתאם את לוח הזמנים על פי נתיב הנסיעה הטוב ביותר ובהתאם לעומסי התנועה הצפויים בשעות האלה.
מעבר לכך הנהג ימתין לילדים בסמוך לטרמינל גם לאחר שהם ינחתו בישראל כשהם יחזרו מהתחרות.

 

תיאום הסעות הוא נושא מהותי ולכן חשוב לבצע זאת עם חברת הסעות מקצועית ביותר. השאירו את פרטיכם ונשמח לסייע לכם. 

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק