Fraud Blocker

שירותי הסעות בנתניה

שירותי הסעות בנתניה

09.01.17

נתניה נחשבת לאחת הערים היפות בארץ, שוכנת לצד חופי הים התיכון, וממוקמת במישור החוף, במרחק של נסיעה קצרה מתל אביב. העיר ידועה בחופי הים הנקיים והמטופחים, במרכזי הקניות הגדולים, בתשתיות התיירות המפותחות, בשמורות הטבע היפות ובפארק העסקים והטכנולוגיה בו שוכנות חברות מובילות בחומי תקשורת, היי-טק ותעשיות עתירות ידע.

חברת רון גל מציעה מגוון שירותי הסעות בנתניה והסביבה, הנהלת החברה ממוקמת בראש העין ולחברה שלוחות ברחבי הארץ כך שהיא מסוגלת לספק פתרונות יעילים ומתקדמים לכל צרכי ההסעות של לקוחותיה הרבים, ביניהם גם לקוחות רבים מנתניה.

פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח

רון גל היא חברת הסעות חדשנית וייחודית הפועלת למעלה מ- 20 וזוכה למוניטין גבוה בגלל השירות המצוין והמחירים התחרותיים. החברה מציעה תחת קורת גג אחת מגוון שירותי הסעות ללקוחותיה בנתניה והסביבה, בין השאר החברה מציעה את השירותים הבאים:

  • הסעות לטיולים בכל הארץ
  • הסעות עובדים לחברות, רשויות מקומיות, ארגונים ועסקים בכל סדר גודל בנתניה והסביבה
  • הסעות מאורגנות לעובדי החברה לימי כיף וגיבוש
  • הסעות לאירועים בנתניה ובכל הארץ באוטובוסים, מיניבוסים ורכבי היסעים נוספים
  • הסעות נכים ברכבי היסעים ייעודיים עם מעלון חשמלי
  • הסעות תלמידים וילדי גנים, לרבות הסעות לילדים בעלי צרכים מיוחדים
  • הסעות למגזר הדתי והחרדי
  • הסעות אמנים ואחמ"ים ברכבי הסעות מפוארים

 

החברה מפעילה מערך לוגיסטי ממוחשב ומוקד שירות זמין באמצעותם ניתן להזמין ולתאם שירותי הסעות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. החברה מחזיקה צי רכבים גדול ומגוון הכולל בין השאר אוטובוסים מפוארים שגילם אינו עולה על 3 שנים, מיניבוסים עם 20 מושבים של מיטב היצרנים בעולם, רכבי הסעות זעירים עם עד 14 מושבים נוחים ועוד.

בעת בחירת חברה המציעה שירותי הסעות בנתניה יש לוודא כי היא מסוגלת לספק מענה לדרישה וכי יש ברשותה רכבי הסעות מתאימים ואת כל האישורים הנדרשים לעסוק בתחום. כדי לא להסתכן חשוב לבחור חברת הסעות מקצועית ובעלת ניסיון עשיר העומדת בכל התקנים וברשותה כל האישורים הנדרשים, כל זאת ועוד תוך התחייבות למחירים אטרקטיביים ולשירות מנצח.

בטיחות מעל הכל

רון גל הסעות מחויבת לשלומם של הנוסעים ומחזיקה צי רכבי הסעות העומד בכל התקנים הנדרשים על ידי משרד התחבורה. בנוסף, החברה משקיעה משאבים עצומים בחידוש רכבי ההיסעים על מנת לספק ללקוחותיה רכבי הסעות חדשים המצוידים במיטב המערכות הטכנולוגיות בתחומי בטיחות ונהיגה. החברה מעסיקה קצין בטיחות רכב במשרד מלאה שתפקידו לדאוג לטיפולים שוטפים של רכבי ההסעות, לבדיקות קפדניות של הרכבים כדי להבטיח נסיעה בטוחה וחלקה, ולריענון כללי הנהיגה לצוות הנהגים.

כל הנהגים של החברה מחזיקים ברישיון מיוחד להסעת תלמידים, בהתאם לנדרש על ידי משרד החינוך ומשרד התחבורה (רישיון נהיגה 1D, ו- 2D) . כמו כן, הנהגים עוברים באופן שוטף סדנאות וקורסים בתחומי נהיגה בטוחה ונכונה, עזרה ראשונה, כיבוי אש וקורסים בנושאי שירות.

מדוע לבחור חברת ההסעות רון גל?

רון גל הוקמה בשנת 1989, כחברה משפחתית להסעות בכל הארץ. עם השנים החברה התפתחה וכיום היא מציעה מעטפת שירותים רחבה ללקוחות בכל הארץ, וללקוחות בנתניה בפרט. החברה נחשבת למובילה בתחום ההסעות בארץ, היא מחזיקה צי רכבים מתקדם וחדשני העומד בכל תקני הזיהום המחמירים ביותר וזאת כדי לשמור על הסביבה בה אנו חיים. בנוסף, חברת הסעות כמו רון גל מציעה שירות מקצועי ופתרונות יצירתיים ללקוחותיה, מוקד שירות זמין מסביב לשעון, נהגים אדיבים ופתרונות מהירים לכל בעיה ובקשה.

לסיכום, אם אתם זקוקים לפתרונות של שירותי הסעות בנתניה כמו הסעות לטיולים או הסעות עובדים, רון גל עומדת לשירותכם ומתחייבת להגעת הנוסעים ליעד בבטחה ובהנאה.

 

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק