Fraud Blocker

הסעות עובדים באשדוד

הסעות עובדים באשדוד

30.11.16

חברות וארגונים רבים באשדוד הבינו כי בעולם התחרותי של היום חייבים לצמצם עלויות ובמקביל לשפר ולייעל את השירות ללקוחות, ולהעניק לעובדים המסורים פתרונות אטרקטיביים כדי להגיע לעבודה בזמן ובנוחות. לכן, חברות רבות באשדוד זקוקות לשירות הסעות לעובדים, וחברת רון גל מציעה עבורן פתרונות מתקדמים במחירים תחרותיים ואטרקטיביים.

חברת רון גל מציעה ניסיון עשיר שנרכש לאורך למעלה מעשרים שנות קיומה, לחברה שלוחות בכל הארץ והיא מציעה בין השאר שירותי הסעות עובדים באשדוד והסביבה. לחברה צי רכבים גדול ומגוון הכולל אוטובוסים חדשים עם רמת אבזור נדיבה, מיניבוסים מפוארים המכילים עד 20 מושבים, רכבי הסעות זעירים עם 10-14 מושבים, רבי הסעות VIP ורכבי הסעות ייעודים לבעלי מוגבלויות.

שירותי הסעות בהתאמה מלאה לצרכי העסק

שירות הסעות לעובדים מותאם באופן מושלם לצרכי המעסיק, צוות חברת רון גל מסייע ללקוח לקבל החלטות נכונות לגבי מסלול הנסיעה המשתלם והקצר ביותר לאיסוף העובדים ולהחזרתם לאחר העבודה. כמו כן, הלקוח זוכה לתכנון לו"ז מדויק לאיסוף העובדים כדי להבטיח את הגעתם בזמן לתחילת המשמרת, ולהתאמת סוג ומספר רכבי ההיסעים בהתאמה למספר העובדים שיש להסיע.

חשוב לציין כי שירות הסעות לעובדים באשדוד ובכל מקום אחר בארץ מעניק יתרונות חשובים לעסק, ביניהם:

  • חיסכון משמעותי בעלויות הדלק, בהוצאות הביטוח ובאחזקת הרכבים.
  • הגעה בזמן למקום העבודה.
  • העובדים יכולים לנוח במהלך הנסיעה או לנצל את הזמן לשיחות עבודה, לצפות בסרט, להאזין לרדיו וכדומה.
  • החברה אינה זקוקה לצי רכבים גדול ויכולה לקצץ בעלויות כדי לשפר רווחיות.
  • העובדים מגיעים רעננים למקום העבודה ואינם צריכים להתמודד מדי יום עם עומסי תנועה ומצוקת חנייה.
  • עובדי החברה חשים מסופקים משירות ההסעות הניתן להם בחינם.
  • העובדים מגיעים בבטחה ברכבי הסעות חדשים כאשר את ההגה אוחז נהג מקצועי ומנוסה.

 

כדאי לדעת כי שירותי ההסעות של רון גל מיועדות למפעלי תעשייה באזור אשדוד, לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים בכל התחומים, לחברות הייטק, לרשתות שיווק, לרשויות מקומיות, לחברות תקשורת וכיוצא בזה.

כיצד לבחור חברת הסעות ומהם היתרונות של רון גל הסעות?

בעת בחירת חברת הסעות עובדים באשדוד יש לתת דגש על נושאים כמו מחיר, שירות, צי רכבים, אמינות, זמינות ובטיחות. כמו כן, חשוב לוודא מראש כי החברה מציעה מערך תפעולי מתקדם המאפשר ללקוח להתאים את השירות לו הוא זקוק בהתאם לצרכים המשתנים של העסק. בנוסף, יש לבדוק מהם שירותי ההסעה של החברה, מעבר למענה של הסעת העובדים, לדוגמה הסעות לטיולים, לאירועים וכיוצא בזה.

לכן, כדי לבחור חברת הסעות אמינה ויעילה חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות מחירים, אך כדי לחסוך זמן ומשאבים מומלץ לפנות ישירות לחברת רון גל הנחשבת לחברה מובילה בארץ. רון גל הסעות מציעה פתרונות מתקדמים לשירותי הסעות לעובדים בכל הארץ, לרבות אשדוד והסביבה. כחברה מובילה בתחומה היא מציעה צי רכבים גדול ומגוון, צוות מקצועי ומנוסה, נהגים מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר, ושירות ברמה הגבוהה ביותר. החברה מציעה שירותי הסעות במחירים תחרותיים כך שהעסק חוסך עלויות רבות, במיוחד הוצאות רכב, ביטוחים, טיפולים שוטפים, כוח אדם (קצין בטיחות רכב) ועוד.

חשוב להדגיש כי שירותי ההסעות של רון גל מותאמים באופן מדויק לצרכי העסק ומאפייניו, ניתן לתאם את ההסעה בהתאם לשעות הפעילות של העסק, ומסלול הנסיעה מתוכנן בהתאם למקום המגורים של העובדים.

לפרטים נוספים, להצעת מחיר אטרקטיבית ולהזמנת שירת הסעות עובדים באשדוד צרו עמנו קשר עוד היום או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

אולי יעניין אותך גם:

Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק