Fraud Blocker

הסעות לחברות

הסעות לחברות ברון גל

חברות רבות בארץ נעזרות בשירותי הסעות לחברות, המספקות להן מענה נקודתי העונה לצרכיהן ומאפשרות להן להציע לעובדים וגם ללקוחות תחבורה רלוונטית מנקודה אחת לשנייה. במקום להחזיק צי רכבים בחברה, יכולות החברות השונות ליהנות ממענה בהתאמה אישית, ובאופן זה לחסוך לא מעט כסף. שימוש בשירותי הסעות המוצעים על ידי המקצוענים בתחום מאפשר לחברות אלו להתמקד במוצרים שהן מציעות, בשירותים השונים שלהן וכמובן בעובדים עצמם, הזקוקים להסעה בכל יום.

יתרונות השימוש במיקור חוץ לצרכי הסעות

שירותי הסעות מציעים לחברות, הנעזרות בהם, יתרונות רבים, ההופכים אותם למקובלים מאוד כיום, ולכאלה המחליפים פעמים רבות את רכבי החברה. הנה כמה מיתרונותיהם הבולטים של שירותים אלה:
"תמיד עומד לנגדנו חזון החברה והשאיפה המתמדת להוביל בכל הקשור לתחום ההסעות, בטכנולוגיה , בבטיחות, בשירות ,ברמת הנהגים" אומר חירק.

תמורה מלאה בעבור ההוצאה – פנייה לחברה המציעה שירותי הסעות לחברות מאפשרת לכל חברה לקבל את התמורה המלאה בעבור ההוצאה הכספית, הכרוכה בכך. שירותים אלה מספקים לחברה ולעובדיה מענה מלא בהתאמה אישית, תוך התייחסות לצרכי העובדים ולצרכיה של החברה עצמה. השכרת שירותי ההסעות חושפת את החברה הפונה לשירותים אלה לשירות מקצועי ואמין מאד, ומבלי שתצטרך היא עצמה להשקיע זמן בחיפוש אחר רכבים ונהגים. תחת קורת גג אחת מוצעים פתרונות הסעה מלאים ללא הצורך בהשקעה כספית רבה.

התנהלות נכונה וטובה יותר – העובדה שמדובר בשירות מקצועי ומנוסה מאד מאפשר לעובדים ליהנות ממענה מתאים ומהפתרון הנכון ביותר עבורם. בזכות שירותי הסעות אלה מגיעים העובדים למקום העבודה שלהם בזמן ומבלי להתעכב בדרך בפקקים או בהמתנה לאוטובוסים הציבוריים. העובדים מתחילים את יום העבודה שלהם, את המשמרת שאליה הם רשומים, בדיוק בשעה הנדרשת ועובדים יום עבודה מלא. כך הם מנצלים את שעות העבודה שלהם בצורה המיטבית ובנוסף, מגיעים גם ערניים יותר לעבודה.

חסכון בדלק ובהוצאות נוספות על רכב – במקום שהחברה תספק לעובדיה רכבים, במקום שהעובדים עצמם יוציאו לא מעט כסף על תחבורה ציבורית, על דלק עבור הנסיעה ועל הוצאות נוספות הקשורות בכך, אפשר להיעזר בשירותי הסעות לעובדים המחליפים את התחבורה הציבורית או את הרכב הפרטי ובאופן זה חוסכים לא מעט כסף. החברה איננה צריכה לשלם לעובדיה הוצאות על נסיעות, אלא מארגנת עבורם הסעות המפזרות אותם לביתם בסיום יום העבודה ואוספות אותן בבוקר או בכל שעה ביום, רגע לפני המשמרת, רגע לפני תחילתו של יום העבודה. מדובר ביתרון משמעותי, במיוחד לאור העלייה במחירי הדלק וגם במחירי הרכבים כיום.

מענה מתאים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – בחירה באפשרות של שירותי הסעות עובדים המוצעים על ידי חברות חיצוניות מאפשרת לעובדי החברה ליהנות ממענה מתאים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ההסעות מגיעות לכל מקום בארץ, אוספות את העובדים ממקומות מרוחקים ובכל שעה ביום. כל זאת, בהתאם לצורך ועל פי שעות עבודתם של עובדי החברה. גם כשמדובר בסופי שבוע או חגים, יכולים העובדים לסמוך על פתרונות אלה ולהגיע אל עבודתם בשעה הקבועה.

להתמקד במה שחשוב באמת – השימוש במיקור חוץ לצורך הסעות חוסך מהחברה משאבים, אנרגיות וגם זמן בכל הקשור להסעות העובדים ולארגונן. החברה יכולה לפנות את זמנה ולהתמקד במה שחשוב באמת, בין אם מדובר בייצור, בשיווק וגם בניהול העובדים. זאת, במקום להשקיע לא מעט זמן בהסעות, בנסיעות עצמן וגם בתכנונן. בתקופה שבה יש תחרות רבה בין החברות השונות וכל חברה מחפשת דרכים להוביל ולמשוך אליה כמה שיותר לקוחות, חשוב להתמקד באיכות ובשירות ולהשקיע בכך את הזמן הנדרש. שימוש בשירותי הסעות עובדים ממקור חיצוני מאפשר לחברה לעשות זאת בקלות רבה יותר וגם להצליח בתחרות הלא פשוטה.

חשיבות הפנייה אל חברה המתמחה בשירותי הסעות

כדי ליהנות מיתרונות אלה חשוב לפנות לחברה, המתמחה בשירותי הסעות. חברת רון גל, הפועלת בתחום ההסעות למעלה מ – 25 שנה, מציעה את שירותיה לחברות בתחומים שונים ומאפשרת להן להתמקד בעניינים אחרים ובכך להתנהל בצורה חכמה ונכונה יותר. חברת רון גל מספקת שירותי הסעות לחברות גדולות וקטנות, לארגונים שונים וגם לגופים פרטיים ופועלת בכל רחבי הארץ. נהגי החברה מקצועיים מאד והרכבים נוחים ובטיחותיים. החברה מתאימה לכל לקוח את הפתרונות הרלוונטיים לו, על ידי בחירת הרכב המתאים ומתן שירותי הסעות במועדים מסוימים.

אולי יעניין אתכם גם:



Inner page top right section

*
*
*
אנא מלא פרטיך

Inner video popup section

Inner page banner popup section

Inner page FB section

בואו לפגוש אותנו בפייסבוק